70. nap és meccselemzés

Üdv néktek, Olvasók! Már egy hete nem zártam nyereséggel napot. Pech-széria megérkezett ezúttal, ahogy azt láthatjátok a bejegyzés címéből, már 2 hónap után. Egyáltalán nem félek, egyszer már legyőztem, akármikor legyőzöm újra. Szóval tegnap az Incheon-nak csak egy 0-0-ra futotta. Bár először duplaeséllyel akartam megtenni 1,71-es szorzóval, végül nem tudtam ellenállni a 3,60-as győzelmi odds-ának és buktam. Most is csak egy meccsre fogadtam: a paraguayi élvonal sereghajtójára. Még nem nyert a bajnokságban, de bízom benne, hogy előbb-utóbb fog. Döntetleneket játszik többször is, eddig 4szer tettem rá és abból 2szer ikszelt.

Lenne egy megjegyzésem, amivel remélem, segítek kezdő sportfogadó társaimnak és nem ártok, mivel egy eléggé sajátos meglátásról van szó. Meccselemzés. Egy nagyon fontos és hasznos része, sőt, alappillére a sportfogadásnak. Szerintem egy baromság. Nooormális?! Hát benne van a nevében: SZERENCSEjáték. Minek a több órás elemzés, ha úgy is a Szerencse dönt?! Időpazarlás. Ne feledjük, a pénz után időben szenvedjük a legtöbb hiányt.

Olvastam olyan fogadási naplót, ahol a "szerző" több 10 soros elemzést írt minden egyes teniszmérkőzés megtippeléséről. Volt, ami bejött, volt, ami nem. Megnéztem az utolsó bejegyzésében, mégis hogy áll. Már játékpénzben fogad, szimulálva a legújabb stratégiáját.Találtam egy blogot, ami csak meccselemzéseket tartalmazott. Beleolvastam egy bejegyzésbe, csak a számoknál elidőzve és rögtön az első után abba is hagytam, csakhogy megbizonyosodhassam az elemzés eredményességéről, ugyanis ezek a 35-40 számok voltak kijelentve a szerző által, ami szerint ennyi idő alatt elemezte ki az adott meccset. Csak egy meccset! Szóval kikerestem és megnéztem az eredményt. Bukta! Pedig valami gólos fogadási típus volt, ami könnyebben be szokott jönni. Amúgy a szerző azt is megírta, hogy nem nagyon van már rá ideje. Meg is értem, főleg, ha a találati aránya sem elég nagy.

Azelőtt a 3 meccses stratégiámhoz én is hétvégenként napi 30-60 perceket áldoztam naponta, tehát péntek, szombat, vasárnap, mégis a végére 45% alá esett a találati arányom. Akkor meg minek?! Jelenleg akár 5 perc alatt megteszem az aznapi meccseim, a találati arányom csak 40%, DE!!! nyereséges a stratégiám. Miért? Mert nem a meccsek kiválasztására teszem a hangsúlyt, hanem a tőkém megfelelő kezelésére, a tőkémnek megfelelő célok kitűzésére, a veszteségem minimalizálására, a nyereségem maximalizálására, a tétek meghatározására. Miért? Mert a meccs, a fogadás, a különböző típusú események végeredménye nem tőlem függ, még csak nem is a csapatok, játékosok formájától, játékától stb., tehát a játék (értem ezalatt a fogadást és nem a sportot) nem az eredménytől függ, hanem csupán egyetlen tényezőtől: a szerencsétől. Míg ezzel szemben a tőkém kezelése stb. is csak egyetlen tényezőtől függ: tőlem. A meccs végeredményét nem tudom meghatározni, de hogy mennyit veszíthetek vagy nyerhetek vele, azt viszont már csakis én. És ennyi. Ez a lényeg. Ez a profi sportfogadás.