A jelen kezdete

Üdv néktek, Olvasók! Mielőtt belecsöppenénk a jelenbe, jó tudni, miként alakult az ki. Egy isteni sugallatra szikra pattant ki a fejemből, majd rápillantva azonnal lángra lobbant. Minél régebb óta nem nyer egy csapat, annál nagyobb esélye, hogy megnyeri a következő meccsét. Ok, de azért ha 20 meccs után is csak 1-2 győzelme van meg vagy 25 pont hátránya a bennmaradást jelentő helyezéstől, akkor az kihúzva, esélytelen. Ebből kiindulva felállítottam magamnak egy kiválasztási kritériumot: legyen a csapat 5 meccs óta nyeretlen és bírjon több! mint 50% veretlenségi mutatóval, vagyis meccseinek több mint a fele ne legyen vereség.

És akkor elindultam. Csapattam. Volt a számlámon úgy 5000 Ft, annak nagyobb részét meg is játszottam már az első hétvégén. Ez volt 2 hónappal ezelőtt, egész pontosan feb. 23.-i, pénteki nappal kezdődően. Ezalatt az idő alatt úgy 12500 Ft profitot nyertem(el Fortunától), 60! Ft-os kezdőtéttel játszva. Most azt gondoljátok, ez picsa. De lássuk csak, én hogyan értelmezem ezt az általatok oly jelentéktelennek vélt információt. Ha tartom a 2 hónap alatt elért növekedés mértékét, akkor a 13.-14. hónap utáni nyereség 165k Ft lesz és ez csak a profit. A tőke 425k Ft körül lesz és csak nagyjából számoltam, mert ha minden 60 Ft-os kezdőtét-emeléssel számolok, akkor a profit akár 200k, sőt, még nagyobb is lenne.

Volt még egy kis probléma útközben, de annak már semmi jele. Háromszor kellett még toljak a számlámra, összesen 16k Ft-ot, mert mindig elfogyott a tőkém. Folyamatosan, napi szinten könyvelek, úgyhogy láttam, hogy a stratégia egyre nagyobb tőkét követel, profit viszont 5 hét után is mindössze 300-320 Ft volt. Na jó, ez kicsit becsapós infó, mert a nyereségem úgymond a megnyitott sorozatokba voltak befektetve. Vagyis ha leálltam volna az újabb és újabb sorozatok megnyitásával és szép lassan lehoztam volna az összes addigi sorozatom, akkor lett volna 14-15k profitom. És akkor rájöttem. Lassabban fejeződtek be a sorozatok, mint amennyi új gyűlt hozzá, így a nyereséget rögtön elnyelte az újak megtétele, sőt, a nyereség nem is volt elég hozzá, ezért kellett háromszor is befizessek. A megoldás? Korlátoznom kell a sorozatok számát. Akkor volt 52, én pedig 30-at határoztam meg határnak. 2 hétbe telt, mire sikerült lecsökkenteni, azóta nincs gond. Kifizettem a korábbi befizetéseimet, a 16k-et. Jelenleg pedig 13k Ft nyereségnél járok.

Mik a kilátások? Jön a VB és a vakáció. De azért így is akadnak majd meccsek, a kérdés az, lesz-e 30 sorozatnak való. Ha nem lesz, az se baj, csak időveszteséggel jár. Pech-széria már teljesen hatástalan ellenem, kíváncsian várom, Fortuna ezúttal mit fog lépni. Mondjuk egy biztosat tudok, amivel ismét leállítana, sőt, örökre elintézne fogadások terén: ha megnyerem hétvégén az ötöslottó 1 milliárdját.