Vég és kezdet

Üdv néktek, Olvasók! Sakk-matt! De nem az én javamra. :( 5100 Ft-al maradtam és majdnem 23000 Ft-os veszteséggel zártam a szériát. Merthogy zárnom kellett. Ha tovább akartam volna folytatni, annak komoly anyagi(megélhetési) következményei lettek volna. 5 napig egyetlen fogadást sem tettem. Csak gondolkodtam, törtem a fejem. Először megkerestem, hogy hol hibáztam, mi volt az, ami miatt ilyen váratlanul befuccsolt a stratégia. Nem Pech-széria győzőtt le, én hibáztam a párviadalunk közben, amikor el kezdtem szétosztogatni a bukó sorozatok elvesztett tétjeit a meglévő sorozatok között. Volt olyan sorozat, ahol a 2. fogadásra a megszokott, átlagos 130-150 Ft-os tét helyett már 1800-at kellett így tennem. És nem láttam előre...Gyakorlatilag egyszerre és túl gyorsan növeltem, sokszoroztam az összes sorozat tétjeit, ami logikusan ugyanilyen ütemben, mértékben növekvő tőkét is igényelt.

Amikor kiszámoltam (meló közben) nagyjából mennyit kéne újra befizessek, hogy folytathassam, kb. 45-50k FT-ot, úgy ledöbbentem, hogy észrevétlenül, akaratlanul még a munkával is leálltam. Csak álltam ott, a munkagépem mellett és pislogtam, néztem magam elé. Érzések kavalkádja rohant meg. Hitetlenkedtem. Nem értettem. Felbőszültem. Dühöngtem. Káromkodtam. Csalódtam. Újra hitetlenkedtem. Újra dühöngtem. S végül reményt vesztettem. Viszont a nap végére már újra talpon voltam és másnap el kezdtem ismét ötletelni.

Először új stratégiákon agyaltam. Kettőn is el kezdtem számolgatni, de mindkét esetben eredménytelenül. Így hát visszatértem az elbukotthoz. Újra módosítottam rajta,majd folytattam a megmaradt 5100 Ft-os tőkével. Hogy min és miért változtattam, megtudhatod a következő bejegyzésemben. 3 hétig játszottam, amikor ki kellett fizetnem az összes pénzt, mivel szükség volt rá a lakásunk vásárlásához. Ez alatt a 3 hét alatt sikerült 2000 Ft nyereséget termeljek, vagyis összesen 7100 körül fizettem ki. Ezután több mint 3 hónapig nem játszottam. Mostanáig(lásd: 2018. szep. 18.)!