64. nap

Üdv néktek, Olvasók! A mai nap eddig nyerő stratégiám 64. napja. Ma összesítettem kicsit meccsek terén is. Pontosan 2 hónap alatt 487 fogadásom volt 40%-os találati aránnyal. Az napi 8,12 fogadás. Az pedig 3,25 nyertes fogadás. Az minimum 3,25ször kezdőtét napi nyereség, esetünkben 308,75 Ft. Azért minimális, mert egyrészt ha a sorozat első fogadásakor bejön a meccs, az ritkán kevesebb duplázásnál, sok esetben 3,00 körüli szorzó, másrészt a sorozat mondjuk 5. fogadásánál jön be a tuti, az ugye meg ötszöröse a kezdőtétnek. Számolhatnék átlagszorzót is, van rá excel-táblázatom, de arra már sajna nincs elég időm, plusz, lusta is vagyok rá.

Tegnap a St. Pauli II 3-2-es vesztes állásnál állt a kegközelebb fogadásom sikeréhez, végül kaptak még egy gólt és egy újabb nyeretlen meccset a statisztikájukba. Érdekes, hogy holnap délután játszák a héten már a 3. meccsüket. Felvetődik a kérdés: hogyan is nyerjenek így? Ki az a balek, aki ráfogad? Hát én! Nekem azt édesmindegy, hogy holnap nyernek vagy csak nyelnek majd. Sőt, minél többször buknak nekem fogadást, annál többet nyerek majd, mikor végre megszakad a sorozatuk.

Mai fogadások:

Ma, ápr. 27., péntek:

Sunderland X2 4,22 Angol 2.

Odra Opole 1 2,35 Lengyel 2.

Sevilla 2 1,95 Spanyol 1. Új

Holnap, ápr. 28., szombat:

Diaz 2 3,70 Paraguay Új

Yokohama F Marinos 1 3,40 Japán Új

St. Pauli II 1 2,45 Német 4. Észak

Osnabrück 1 1,80 Német 3.

Zwickau X2 3,04 Német 3.

Rosenheim 2 3,10 Német 4. Bajor

Cremonese 2 3,60 Olasz 2.

Roskilde 1 2,05 Dán 2. Új

Thisted X2 1,70 Dán 2.

Freiburg 1 2,10 Német 1.

Azt, hogy milyen téttel tettem meg a fogadásokat, nem írtam le, mert nincs értelme, csak megjelöltem az újakat, amiket a 95 Ft-os kezdőtéttel indítok el sorozatnak.