Előzmények

Üdv néktek, Olvasók! Ajánlom nektek ennek a bejegyzésnek a végigfutását is, hogy érthetőbb, átérezhetőbb, izgalmasabb legyen a későbbi bejegyzéseim követése.

Először is tisztázni szeretném az anyagi helyzetemet, hogy láthassátok, ahhoz képest milyen tétekkel, tőkével játszom. Párommal albérletben élve együtt forintba átszámolva olyan 160-170k forintot keresünk. Ebből majdnem egy fizetés elmegy a kötelező havi költségekre, mint hitelrészletek, számlák, albérlet.

Másodszor ajánlott tudni a viszonyomról Fortunával. Emlékszem, amikor talán 10 évvel ezelőtt feltettem az első sportfogadási szelvényemet, a mi kis kegyetlen Istennőnk rögtön elcsábított mégpedig azzal, hogy nyertem, nem is olyan kis összeget, talán az akkori fizum úgy 5-10%-át. Írnom sem kell, addig játszottam tovább, míg elfogyott a nyereményem és még ezután se álltam meg. Akkor fogadtam esküdt ellenségemmé a lóheremániás Úrnőt. Az állandó nyeretlenségem a kollegáktól, a közeli ismerőseimtől, sőt, még a családtagjaimtól is szánalmat, sajnálatot és értetlenséget váltott ki. Ezután egyre ritkábban fogadtam és egyre sikertelenebbül. Szinte mindenféle fogadási eseményt, szelvénykombinációt kipróbáltam, online is, irodákban is, de mindhiába. Egy nap aztán kaptam egy fegyvert Küzdőszellemtől, az istenek világának legnagyobb harcosától: a számok iránti szenvedélyességemet. És csak úgy jöttek az ötletek. Először papíron játszottam, próbáltam valami rendszert, ismétlődőt vagy kiszámíthatót találni a meccsekben. Találtam is valamit, ami alapján tippelve 50-55%-os találati arányt értem el 2,2 körüli átlagszorzóval. Kidolgoztam rá egy Martingale alapú stratégiát 3 meccses szelvényekkel és a köv. szezont már élesben nyomtam. Félévig volt nyereséges a dolog, utána Fortuna észrevett és rám küldte a kutyáját, Pech-szériát. 60k Ft profitnál jártam, ami a tőkém is volt egyben, mert korábban kifizettem a kezdőtőkém, amikor elindultam a lejtőn. 2-3 hét alatt több mint a felét elvesztettem, végül visszavonultam és kifizettem a maradék 20k Ft-ot. Óriási volt a csalódás. Félévig egyáltalán nem játszottam. Aztán egy augusztusi napon a tudatalattimban ismét megjelent Küzdőszellem és újabb fegyvert adott. Elárulta, hogy 2500 évvel ezelőtt(i.e. 460 körül) az ősöm ízig-vérig spártai volt. Írnom sem kell, mekkora erőt, elszántságot és reményt adott az a tudat, hogy ha csak egy csepp is, de van bennen spártai vér. Elemeztem, megkerestem a hibáimat, átdolgoztam a stratégiát és újra belevágtam. Ezúttal nem várt félévig a Szerencse Istennője és már 3 hónap után küldte Pech-szériát. De már felkészülten vártam rá. Méltó ellenfélnek bizonyultam, mert hetekig küzdöttünk és lassan el kezdett felém billenni a mérleg. Már a számban éreztem diadalom mézédes ízét. És akkor beleavatkozott párviadalunkba maga Fortuna! Hihetetlen módon, hétről hétre el kezdett megfogyatkozni azon meccsek száma, amikre fogadhattam a kiválasztási kritériumaim szerint. Azelőtt egy héten 20 meccset is találtam, a végén heti 5-6-ot, utolsó hétvégén még egy szelvényre valót sem. Kisebb volt a csalódásom, mert valamit megéreztem, valami fantasztikus tudatosult bennem. Képesnek éreztem magamat arra, hogy legyőzzem a Szerencsét! A sorozat még mindig nyitva, még nem mondtam le róla, ha már olyan nagy lesz a mostani stratégiám kasszája, akkor bezsebelem a profitot és végleg zárom. Nagyjából 3 hétig szüneteltem, törtem a fejem, amikor elkezdődött. A folytatást itt... folytathatod. ☺