Művészet

Üdv néktek, Olvasók! Ez a hétvége... szinte totális kudarc. Szinte. Valamit művelt Pech-szériával az Istennője, mert sokkal erősebb, mint legutóbb. Majdnem padlóra küldött már az első hétvégén. Majdnem. Úgy érzem magam, mint Rocky: üthet engem akármeddig, kész vagyok a végsőkig állni a pofonokat, tudom, érzem, hogy nem tud legyőzni, nem elég erős hozzá, majd teljesen kifárasztva Pech-szériát visszavágok és kiütöm KO-val!

És ezen a hétvégén döbbentem rá arra is, hogy ez a szélmalom-harc Fortuna és közöttem lassan már-már művészetté emeli a sportfogadást. Kifejtem. Én nem csak teszek néhány meccset vagy egy szelvényt, azt izgulok rajta, bejön-e vagy sem. Én elkezdek egy stratégiát. Ezt, attól függően, hogy mennyit, mennyivel, mennyi idő alatt nyerek vagy veszítek, formálom, alakítom, egészen addig, míg tökély nem lesz belőle: egy képlet, mely alapján a szerencsejáték már nem a szerencsétől függ többé (na jó, legalábbis teljesen elhanyagolható mértékben). Ez így néz ki a gyakorlatban: megkeresem a hibát, javítom, Fortuna reagál, keresztbe tesz valamivel, én ötletelek (nem adom fel, mert ha valaki elfogadja, hogy veszített és folytatja ugyanazt a stratégiát, vagy újat kezd, azzal tulajdonképpen feladta, mert vereséggel zár), kitalálok valamit, folytatom, Ő megint keresztbe tesz valamivel és kezdődik minden elölről. És ez gyönyörű! Ez a művészet! De a lényeg az, hogy mindig visszacsapok, mindig van válaszom és nem azért, mert nem adom fel, hanem mert képes vagyok rá.

Térjünk a tényekre. A hétvégi 3 nap alatt majdnem 13000 Ft-ot vesztettem, ráadásul mégiscsak be kellett fizessek 12500 Ft-ot. 21 fogadással mindössze 23,8% találati arányt értem el. A Venlo befejezetlenül zárta a sorozatját, mivel közben véget ért a holland bajnokság. Az addig rátett tétjeit szétosztottam a többi sorozat között, szóval nem veszett el. Az Udinese is simán kikapott és ezzel már a 9. fogadásom vitte el, még 2 fordulója van, a köv.-ben a már biztos kieső Verona otthonába látogat, amit már nagyon ajánlom, hogy nyerjenek meg.

17 sorozatomból, ha még a Venlot is beleszámolom, 8! legalább 5 fogadás óta veszít, vagyis nagyobb tétet igényel, következésképpen nagyobb tőkét, ezért is volt szükség az újabb befizetésre. És ez így nem jó. Nagyon nem jó. Kifogok még egy ilyen peches hétvégét és bajba kerülök. Úgyhogy ötleteltem. Aztán kitaláltam. Minden legalább 6 fogadás óta bukó sorozat addig megtett tétjeit szétosztom az összes sorozat között, beleértve magát a felosztani kívánt sorozatot is (ezt azért, hisz mégis csak nagyobb az esélye végre nyerni egy csapatnak 11 (kritérium 5 + bukó 6) nyeretlen meccs óta, mintha csak 5 óta nem nyerne), ami megtartja még a fogadások számának megfelelő előirányzott profitot is.

Na léptem és sakk. Fortuna, te jössz.