71. nap

Üdv néktek, Olvasók! Megvan az első pofonom! Az éjjel megállítottam Pech-széria egy hetes rohamát ellenem és visszakézből jobb orcán csaptam. Két dolog lehetséges ezután: vagy megtántorítottam és a hétvége folyamán felülkerekedve rajta folytatom tovább eddigi nyereséges és kecsegtető menetelésem Szerencse-Istennőnk bukása felé; vagy felbőszítettem és kialakul egy adok-kapok szitu míg egyikünk el nem fárad, fel nem adja, mint ahogy volt legutóbb is.

Tehát a 3 de Febrero-nak sikerült végre megszereznie első győzelmét a paraguayi ligában, a 15. fordulóban. 3,30-as szorzóval hozott profitot bátyúnak. Itt tettem említést arról, hogy nem indítok több sorozatot félve attól, hogy megint nem lesz elég a tőkém két jómadár csapat rosszvoltából. Csakhogy ma kitaláltam egy sokkal jobb megoldást. Újra hagyom felgyűlni a sorozataim számát 30-ig, jelenleg már csak 16. A tét marad az eddigi. Az lesz a változás, hogy az Udinese sorozatában megtett tétek összegét, ami meghaladja a tőkém harmadát, sőt majdnem eléri a felét, megfelezem és az egyik felét szétosztom a meglevő sorozatok megtett tétjei között, míg a másikat viszem tovább. Konkrétan leírom, hogy érthetőbb legyen. Az Udinesere eddig összesen 9000 Ft-ot raktam. Megfelezem, az 4500. Van az Udinese sorozatán kívül még további 15. Elosztom a 4500-at köztük, vagyis 15-el, az az egyik nagy kedvencem: 300. Tehát hozzáadok minden sorozat eddig megtett tétjeinek összegéhez 300-at. Az a jó, hogy még talán időben találtam ki ezt és hogy az Udi csak vasárnap játszik. Addig növelhetem a sorozataim számát, de ehhez az is kell, hogy minél többet bukjak az újonc sorozatokkal. Azért kell minél több sorozat, hogy minél többel osszam el a 4500 Ft-ot és így minél kevesebbel növeljem a többi sorozat tétjeit. Remélem, elég érthető voltam és sikerül a próbálkozásom. Sok szerencsét mindenkinek!